30 Eylül 2013 Pazartesi

Baskül Çerçeve

           Merhaba bugün sizlerle baskül çerçevemi paylaşmak istiyorum. Bunun için elinizde bozuk bir dijital baskül olması gerek :) Baskülün önce arkasındaki dijital ekranı çıkardım. ''Nasıl çıkardın.'' derseniz maket bıçağını ısıtıp plastik yerlerini kesince zaten çıkıyor. Ardından üzerini nasıl süslesem diye çok düşündüm en sonunda aklıma havlu kağıt yapıştırmak geldi. Tutkalla havlu kağıtları ıslatıp düzenli bir şekilde sardım. Kuruduktan sonra üzerini altın sarısı ile boyadım ama çok sarımsı durduğu için kahverengi ayakkabı boyası üzerine efekt vermeye çalıştım. En sonda üzerine yapışkanlı altın sarısı sim sürdüm ve kurumadan yine altın sarısı sim döktüm. Arkasına bir kurdele ile asacak yer yaptım ve çok hoş bir çerçevem oldu. İçerisine tam uygun resmi bulamadığım için idareten böyle iki resim koyup arkasına da renkli siyah kağıt koydum. Yakında değişecek resim ama daha beklemedeyim :)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder