23 Eylül 2013 Pazartesi

Mama Kavanozundan Mumluk

          Merhaba bugün sizlerle mama kavanozundan yaptığım mumluğu paylaşmak istiyorum. Benim elimde yiğenimin mama kavanozu vardı ben bununla yaptım siz daha büyük yada küçük sevdiğiniz bir kavanozla da  yapabilirsiniz. Öncelikle mumluk olarak kullanmak istiyorsanız içerisine mumu önceden koyun benim gibi dış işlemini bitirdikten sonra mum eritip koymayın. Mum sıcak olduğundan kabarmalar bozulmalar oluyor. Nasıl yaptığıma gelelim şeffaf tutkal ve toz simi iyice karıştırıp kavanozun her yerine boyama yapar gibi uyguladım ve kurumasını bekledim. Kuruduktan sonra organze tül şeritle ağız kısmına kurdele yaptım. Siz bunu altın sarısı simle yada başka renkle de yaparsanız çok güzel durur benim evime gri uygundu ben bununla yaptım. Üzerine vernik falan uygulamadım şeffaf tutkal simin dökülmesini engelliyor zaten. Daha önce şeffaf tutkal kullanmayanlar şeffaf tutkal normalde beyaz kuruduktan sonra şeffaflaşıyor yaparken korkmayın. Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle :)



4 yorum:

  1. çok başarılı canım emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sağolun :)

      Sil
  2. Mumu eritip içine dökmek yerine bu mumluklar içine küçük tealigth mumlar da koyabilirsin, güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elimde vardı baya almışım eski mumlardan ne yapacaksam sanki, bir arada dursun dedim o da biraz kabarma yaptı işte :)

      Sil