14 Eylül 2013 Cumartesi

Peynir Kutusundan Saksı

                   
      Merhaba uzun zamandır bir blog açmayı düşünüyordum evde kendimi oyalamak, yaptıklarımı sizlerle paylaşmak hemde kendime yeni dostlar edinmek için. 11 Eylül çarşamba günü bir çoğumuzun Ornitorenk diye tanıdığı Gonca ile karşılaştım ve ayak üstü sohbet ettik. Blogu açmam da bana cesaret verdiği için teşekkür ediyorum :). Buraya acemi olarak yaptığım boyama, dikiş,dıy projeleri, yapmak istediklerim....ve keyifli karikatür, hoş videolar da koymak istiyorum. Umarım beğenirsiniz ve umarım blog kullanmayı beceririm :) İlk paylaşımımın basit ve herkesin rahatlıkla yapabileceği peçete transferi olmasını istiyorum. Çünkü boyamaya bununla tam olarak başladım denebilir.

                           Eskiden peynir kutusuydu boyanarak çiçeğime saksı oldu. İçindeki mavi çiçekte pet şişeden yapıldı .




2 yorum:

  1. Blog dünyasına hoşgeldiniz.Burası paylaşımlarımızla daha çok öğrenip üretken olduğumuz bir yer.Bu sebepden blog açmanı iyi olmuş.Uzun öürlü olsun İnşallah.Saksın çok güzel olmuş.Güzel bir değerlendirme.Çiçeğini daha minik birşey seçsen kendisini daha da çok gösterir.Ellerine sağlık,sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumunuz için :)Evet blogu açınca yarım kalan işlerimi tamamlama çabası aldı beni.Çiçeğim de küçüktü ama büyüdü geçen sene dikmiştim.İnşallah onu başka saksıya alıp küçük bir tane dikeceğim.

      Sil