20 Eylül 2013 Cuma

Uzun Pratik Elbise

       Merhaba bloguma dikiş diye yazdım ama nedense hiç dikiş adına birşey koymamışım. Bugün bu boşluğu doldurma gereği hissettim. Bu elbisemi makinem dikmeyince elimde diktim. Yakasını kayık yaka yaptım. Kapalı olunca diğer yaka türlerini kullanmak sıkıntı oluyor( ve de bunu yapmak çok basit olduğu için böyle yaptım). Sizi yapılışıyla sıkmak istemiyorum uzunnnn uzunnn yazılar da yazmak istemiyorum merak eden sorabilir. Bu arada resimlerimin çok acemice olduğunun farkındayım kendim çektim anca bu kadar oldu.:) Umarım beğenirsiniz...


11 yorum:

  1. Dikiş bilenlere hep imrenmişimdir, ellerinize sağlık, güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim sağolun ama benimde pek dikiş bilgim yok:) inşallah kursa gideceğim ben basit herkesin rahatlıkla yapacağı şeyler yapıyorum şimdilik :)

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :)seninkiler kadar emek istemedi düz kesip diktim sadece

      Sil
  4. Kursta öğrendiklerinle sen beni geçeceksin bir gün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kurs işini hiç sorma :) pazartesi başlayacak diye gittim işte geçen hafta memurlar yan binada alt katta dedi aradım kimsenin kurs yerinden haberi yok orda temizlik görevlileri vardı onlar sordum bu sene dikiş yok dediler memurlar gittim bekleyen benden başka kişilerde vardı. Memurların bu sene olmayacağından haberi yokmuş temizlik görevlileri daha iyi biliyor memurlardan :) başka bir kursa başvurdum biraz uzak ama daha zamanı belli değil onunda :)

      Sil
  5. çok güzel olmuş, nasıl yaptığını biraz analatbilrmisin lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım, mail attım sana daha detaylı anlatayım diye umarım eline ulaşır ulaşmazsa başka bir şekilde tekrar denerim.

      Sil
  6. canım gmail adresime gelmemiş,çok saol bende yapmak istiyorum çok beğendim kolay bişe yapmak istiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. google+ dan resimleri paylaştım sana ve hangouts dan yazdım inşallah bu kez gelmiştir.

      Sil
  7. geldi canım teşekkürler :)

    YanıtlaSil