21 Kasım 2013 Perşembe

Deniz Volkanı

                   Merhaba, bugün sizlerle ne paylaşsam diye hala düşünüp duruyordum. Etrafa göz gezdirirken gözüme çarpan deniz volkanı dediğim süsümü paylaşmak istedim. Her ne kadar daha verniği yapılmamış olsa da yine akvaryumun altında bir bütünlük sağladığını düşünüyorum. Nasıl yaptığıma hemen geçeyim elinizde fazlaca kalmış kurumasından korktuğunuz seramik hamurunuz varsa tam sizlik bir çalışma. Ben altı için elimde olan ne yapacağımı bilemediğim deniz kabuğunu kullandım. Deniz kabuğu değil sanırım midye kabuğu biraz büyükçeydi. Üzerine seramik hamuruyla baca gibi şekiller verdim. Kuruyana kadar içerisine kalem, çöp şiş koydum. Kuruduktan sonra ben sarıya boyadım rengi beğenmeyince beyaza boyadım. Siz boyamasanız da olur o zaman da çok şık duruyor. Şimdilik çiçeğim tek kaldı ama olsun ben çok beğendim umarım sizde beğenirsiniz...


.

2 yorum:

  1. aaa sen yapmışsın fotoğraflara bakınca ilk akvaryum malzemesi satan bir yerden alıp boyadığını düşünmüştüm :) çok iyi bir çalışma eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim öyle düşünmene de çok sevindim :)

    YanıtlaSil