5 Kasım 2013 Salı

Parfüm Şişesi Değerlendirme

   Merhabalar uzuuuun bir aradan sonra tekrar sizlerleyim. Aaaa bu kızın yapacak paylaşacak bir şeyi kalmadı o yüzden paylaşımda bulunmuyor diye sakın ha düşünmeyin paylaşacak uzuuunn bir listem var daha :). Bugün sizlerle basit bir geri dönüşüm projesini paylaşmak istiyorum. Eğer sizin de evde kullanmadığınız yada bazı benim gibi alerjik nedenlerden dolayı kullanamadığınız parfümleriniz ve atmaya kıyamadığınız parfüm şişeleriniz varsa tam sizlik bir proje. Hemen elinize pense ve tornavidayı alıp fısfıs aletini elinizi yaralamadan ve şişeyi kırmadan başlığı çıkarın. Üzerine küçük bir çiçek ve kurdele ile çok şık duruyor ve içerisine parfüm, gül suyu, kolonya... koyarsanız etrafa yavaş yavaş güzel kokular yayıyor.:)



      Ben bu sevimli şişeyi banyoya aynalığın önüne koyuyorum içerisinde parfüm vardı ama o uzun süre beklediği için bitmişti. Geçen gün çekmecelerimi düzenlerken elime hacı yağı diye bildiğimiz kokudan geldi tam atacaktım ki aklıma sevimli tontiş şişemi tekrardan doldurmak geldi. Bu koku biraz ağır olduğundan ben sulandırıp koydum. ( Hacı yağı dediysem de dedelerin kullandığı gibi değil güllü bir koku :)) Umarım beğenirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder