13 Kasım 2013 Çarşamba

Tuvalet Kağıdı Rulosu Değerlendirme

                    Merhaba bugün yine bir geri dönüşüm projesi olan tuvalet kağıdı rulosu değerlendirmeyi paylaşmak istiyorum. Şimdiye kadar havlu kağıt rulosunu, tuvalet kağıdı rulosunu hep çöpe attıysanız şimdiden sonra yapacağınız şeye göre bir köşeye biraz ayırın. Hemen nasıl yapıldığına geçeyim. Ruloları istediğiniz boyutta cetvelle ölçerek kesin. Ben yaparken evimde cetvel olmadığından kitabın yanını kullandım ama siz cetvelle yapsanız daha iyi olur çünkü benimkinde aynı boyutta olmayanlar var.Kestiğiniz ruloları ortadan ikiye katlayın, istediğiniz şekli vererek sıcak silikonla yapıştırın. Ben daha iyi tutması için silikon sıktıktan sonra mandallarla tutturdum.
                    İlk önce metalik griye boyamıştım üzerindeki çiçekler de yoktu. Görenler rulo kağıt olduğuna inanamadı. Ferforje gibi duruyordu. Yine her zaman ki gibi sıkılıp siyaha boyamaya karar verdim.Üzerini de hazır çiçeklerle süsledim.Boyamak isterseniz önce boyayıp sonra yapıştırın ben siyaha boyarken bir kısmını söktüğüm için biraz yaprak şekillerinde bozulma oldu. Umarım beğenirsiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder