5 Aralık 2013 Perşembe

Seramik Hilal Çatlatma

               Merhaba bugün severek ve bayağı zorlanarak yaptığım seramik hilalimi paylaşacağım. Neden zorlandığıma gelince ilk çatlatma çalışmamdı. Nasıl yapıldığını tam kavramak için üzerinde birkaç deneme yapıp sonra bunları temizledim temizleme kısmı tam olarak bir işkenceydi :) Seramiği önce griye boyadım sonra medium 1 i üzerine eşit bir şekilde sürdüm kuruduktan sonra medium 2 yi bolca üzerine uyguladım. Burada dikkat edilmesi gereken bir kez uygulanan yere 2. kez kesinlikle uygulamamak. Çatlakların geniş olmasını istiyorsanız medium 2 eşit ve bol şekilde sürülecek zaten sıkıntı da burada başlıyor. Medium 2 su gibi ben büyük çatlaklar için bolca sürdüğüm için aşağı akmalar oldu. Ne olursa olsun sonuç hoşuma gitti :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder